28 de nov. 2012

H A A S T


CREACIÓ INTEGRAL DE LA MARCA I CAMPANYA DE LLANÇAMENT
     · Campanya integral de llançament d'una nova marca en el sector de la Joieria ecològica
     · Estràtegia de Marketing
     · Concepte Creatiu
     · Estratègia Creativa

     · Naming
     · Logo i Imatge Corporativa
     · Claïm

     · Plà de Comunicació: (Notorietat, Captació i Fidelització)
          · Pàgines de revista
          · Web (Disseny, Programació, SEO)
          · Emailings
          · Banners
          · Xarxes Socials
          · Organització de l'event del llançament de la marca
          · Plà de RRPP




 HEAT MAP
     · Instal·lació al web d'un mapa de calor, (Heat Map) per tal d'obtenir informació sobre el
       comportament del consumidor al llarg de tot el seu recorregut pel web.
 

     · Anàlisi i obtenció d'informació altament vaiosa sobre el consumidor per tal d'optimitzar
       posteriorment
el web i les respectives seccions en funció del seu comportament i del
       nostre coneixement adquirit
.

    · Obtencio de dades del recorregut del públic, nº exacte de pàgines vistes, els clicks i on
       s'han fet
, les zones més actives del web, quines són les paraules cercades que s'han
       utilitzat per trobar el site, de quina pàgina procedeixen, etc...
 


 Mapa de calor d'on fa click l'usuari en cada pàgina (Es mostra la Home)


 Zones calentes i fredes de la pàgina. Molt pràctic amb webs ab scroll, per saber si el
públic baixa o es queda en la part superior, etc.
(Es mostra la Home)


 Tots els clicks realitzats a cada pàgina i un per un i segons la seva procedència. (Es mostra la Home)



AQUEST ÉS UN SOFTWARE APLICABLE A QUALSEVOL WEB.
SI VOSTÈ DESITJA QUE LI EXPOSEM TOTS ELS BENEFICIS D'AQUESTA APLICACIÓ NO DUBTI EN POSAR-SE EN CONTACTE AMB NOSALTRES
david@fayoscreativos.com





Més informació: http://www.haast.es