28 de nov. 2012

H A A S T


CREACIÓ INTEGRAL DE LA MARCA I CAMPANYA DE LLANÇAMENT
     · Campanya integral de llançament d'una nova marca en el sector de la Joieria ecològica
     · Estràtegia de Marketing
     · Concepte Creatiu
     · Estratègia Creativa

     · Naming
     · Logo i Imatge Corporativa
     · Claïm

     · Plà de Comunicació: (Notorietat, Captació i Fidelització)
          · Pàgines de revista
          · Web (Disseny, Programació, SEO)
          · Emailings
          · Banners
          · Xarxes Socials
          · Organització de l'event del llançament de la marca
          · Plà de RRPP




 HEAT MAP
     · Instal·lació al web d'un mapa de calor, (Heat Map) per tal d'obtenir informació sobre el
       comportament del consumidor al llarg de tot el seu recorregut pel web.
 

     · Anàlisi i obtenció d'informació altament vaiosa sobre el consumidor per tal d'optimitzar
       posteriorment
el web i les respectives seccions en funció del seu comportament i del
       nostre coneixement adquirit
.

    · Obtencio de dades del recorregut del públic, nº exacte de pàgines vistes, els clicks i on
       s'han fet
, les zones més actives del web, quines són les paraules cercades que s'han
       utilitzat per trobar el site, de quina pàgina procedeixen, etc...
 


 Mapa de calor d'on fa click l'usuari en cada pàgina (Es mostra la Home)


 Zones calentes i fredes de la pàgina. Molt pràctic amb webs ab scroll, per saber si el
públic baixa o es queda en la part superior, etc.
(Es mostra la Home)


 Tots els clicks realitzats a cada pàgina i un per un i segons la seva procedència. (Es mostra la Home)



AQUEST ÉS UN SOFTWARE APLICABLE A QUALSEVOL WEB.
SI VOSTÈ DESITJA QUE LI EXPOSEM TOTS ELS BENEFICIS D'AQUESTA APLICACIÓ NO DUBTI EN POSAR-SE EN CONTACTE AMB NOSALTRES
david@fayoscreativos.com





Més informació: http://www.haast.es

RANGE ROVER EVOQUE

CREATIVITAT I CONCEPTE CREATIU PER A 3 MARQUES DEL GRUP QUADIS:
RANGE ROVER, JAGUAR I KIA

     · Campanyes per al Concessionari dirigides a Clients y Clients Potencials
     · Creació del material PLV: Vinil gegant vidres exteriors, vinil electroestàtic i Display de
       sobretaula del Range Rover Evoque
     · Creació especial del cotxe sortint del Concessionari atravessant el vidre aconseguint un
       efecte òptic molt impactant






Imatge del Range Rover Evoque sortint del Concessionari





Display de sobretaula de l'Evoque





Més información: http://www.landroverbarcelona.com

27 de nov. 2012

ESTUDIO DE CREACIÓN JOSEP CANO

IMATGE CORPORATIVA I WEB ESTUDIO DE CREACIÓN JOSEP CANO

     · Actualització de la imatge de marca

     · Adaptació de la imatge a diferents peces de comunicació

     · Creació del web a nivell d'imatge

     · Programació del web i creació d'un Gestor de Continguts (CMS)

     · Posicionament SEO del web













Més informació: http://www.josepcano.es

JAGUAR

CREATIVITAT I CONCEPTE CREATIU PER A 3 MARQUES DEL GRUP QUADIS:
RANGE ROVER, JAGUAR I KIA


     · Campanyes per al Concessionari dirigides a Clients y Clients Potencials

     · Creació del material PLV: Vinil gegant vidres exteriors, vinil electroestàtic i Display de
       sobretaula del Jaguar XF


     · Creació especial del cotxe sortint del Concessionari atravessant el vidre aconseguint un
       efecte òptic molt impactant




Vinil gegant amb el Jaguar XF
 


Display de sobretaula del Jaguar XF




Més informació: http://www.jaguarbarcelona.es

25 de nov. 2012

KIA

CREATIVITAT I CONCEPTE CREATIU PER A 3 MARQUES DEL GRUP QUADIS:
RANGE ROVER, JAGUAR I KIA


     · Campanyes per al Concessionari dirigides a Clients y Clients Potencials

     · Creació del material PLV: Vinil gegant vidres exteriors, vinil electroestàtic i Display de
       sobretaula del Kia Sportage


     · Creació especial del cotxe sortint del Concessionari atravessant el vidre aconseguint un
       efecte òptic molt impactant



Vinil gegant amb el Kia Sportage




Display de sobretaula del Kia Sportage




Més informació: http://www.kiabarcelona.es

10 de gen. 2012

VALIERE

ALTA JOIERIA ECOLÒGICA
CONCEPTE CREATIU NOVA MARCA ALTA JOIERIA

     · Creació del Naming

     · Concepte Creatiu

     · Gràfica

     · Desenvolupament de totes les peces a dissenyar tant on com offline.


Proposta de Creativitat "Vidua"

Pàgina de premsa amb la vidua i els seus difunts marits mentre la marca Valiere
evoca la puresa de l'amor en el seu estat de moment únic...






Més informació: http://www.haast.es

8 de gen. 2012

VALIERE

ALTA JOIERIA ECOLÒGICA

     · Concepte Creatiu nova marca d'alta joieria ecològica
     · Creació del Naming
     · Concepte Creatiu
     · Gràfica
     · Desenvolupament de totes les peces a dissenyar tant on com offline.

Campanya Teaser de llançament de la marca

PAS 1: Foto "vidua" sense collaret
  
PAS 2: Foto "vidua" amb collaret

Més informació: http://www.haast.es


5 de gen. 2012

VALIERE

VALIERE

CONCEPTE CREATIU NOVA MARCA ALTA JOIERIA
     · Creació del Naming
     · Concepte Creatiu
     · Gràfica
     · Desenvolupament de totes les peces a dissenyar tant on com offline.

Creació del Naming i Logo de la marca Valiere



Més informació: http://www.haast.es

25 d’oct. 2011

DONUTS I QÉ!

MARKETING PROMOCIONAL
     · Web de Marketing promocional titulada "El Propinazo"
     · Web treballada amb formularis d'inscripció, bescanvi amb Hal Cash i comptador
       de "propines"
     · Creació de la gràfica i totes les pantalles del web
     · Creació de les icones i efectes amb moviment








Més informació: http://www.panrico.es

11 d’oct. 2011

VERITAS

SUPERMERCAT MENJAR ECOLÒGIC

     · Creació dels Packagings de marca Veritas

     · Decoració i senyalètica dels Supermercats

     · Campanyes promocionals

     · Revistes Ofertes

Disseny dels Packagings de Cereals infantils VERITAS
Creació de personatges a través de la ilustració per la gràfica del Cereals infantils


 Packs de Cereals Infantils: Capitán Espiga / Turbo Choc / IndiXpress / Frutis


 Creació dels personatges dels Packs amb mascota (Copo Dog) inclosa...


Els personatges dels Packs: Turbo Choc, Capitán Espiga, Frutis i IndiXpress


Més informació: http://www.veritas.es 

VERITAS

SUPERMERCAT MENJAR ECOLÒGIC

     · Creació dels Packagings de marca Veritas

     · Decoració i senyalètica dels Supermercats

     · Campanyes promocionals

     · Revistes Ofertes

Disseny dels Packagings de Cereals adults VERITAS



 Cereals Bran Flakes
 
 Cereals Corn Flakes


 Cereals d'Espelta

Més informació: http://www.veritas.es  

15 de set. 2011

RANGE ROVER

CREATIVIDAD Y DISEÑO APLICADO AL SECTOR AUTOMOCIÓN
     · Campañas para el Concesionario dirigidas a Clientes y Clientes Potenciales
     · Decoración del vehículo con vinilos para la promoción del modelo Range Rover Evoque
     · Implementación de Códigos QR en el vehículo mediante vinilos para la promoción
       del Range Rover Evoque
     · Creación de material PLV: Folletos, Expositores...
     · Creación y gestión de Códigos QR...


Más información: http://www.evoquebarcelona.com



VINILOS DECORACIÓN Y CÓDIGO QR RANGE ROVER EVOQUE



CÓDIGO QR RANGE ROVER EVOQUE




14 de set. 2011

LAND ROVER

CREATIVIDAD Y CONCEPTO CREATIVO: "EXTREME CLASS SERVICE"
     · Campañas para el Concesionario dirigidas a Clientes y Clientes Potenciales
     · Creación de material PLV: Expositor, Tríptico y hoja de Carta
     · Creación especial de un sello de resina para promocionar el servicio


Más información: http://www.landroverbarcelona.com


EXPOSITOR SOBREMESA CONCESIONARIO



TRÍPTICO EXPLICATIVO "EXTREME CLASS SERVICE"


SELLO RESINA VEHÍCULOS




13 de set. 2011

JAGUAR

CREATIVIDAD Y CONCEPTO CREATIVO: "EXTREME CLASS SERVICE"
(ADAPTACIÓN LAND ROVER)
     · Campañas para el Concesionario dirigidas a Clientes y Clientes Potenciales
     · Creación de material PLV: Expositor, Tríptico y hoja de Carta
     · Creación especial de un sello de resina para promocionar el servicio


Más información: http://www.jaguarbarcelona.es/


EXPOSITOR SOBREMESA CONCESIONARIO



TRÍPTICO EXPLICATIVO "EXTREME CLASS SERVICE"

SELLO DE RESINA




25 d’ag. 2011

VERITAS

SUPERMERCAT MENJAR ECOLÒGIC

     · Creació dels Packagings de marca Veritas

     · Decoració i senyalètica dels Supermercats

     · Campanyes promocionals

     · Revistes Ofertes

Creativitat i disseny d'una pàgina de publicitat per a mitjans offline






Més informació: http://www.veritas.es

16 de jul. 2011

H A A S T

CREACIÓN INTEGRAL DE LA MARCA Y CAMPAÑA DE LANZAMIENTO
     · Campaña integral de lanzamiento de una nueva marca en el sector de Joyería
     · Estrategia de Marketing
     · Concepto Creativo
     · Estrategia Creativa

     · Naming
     · Logo e Imagen Corporativa
     · Claïm

     · Plan de Comunicación: (Notoriedad, Captación y Fidelización)
          · Páginas de revista
          · Web (Diseño, Programación, SEO)
          · Emailings
          · Banners

          · Redes Sociales

          · Organización del evento del lanzamiento de la marca

          · Plan de RRPP

Más información: http://www.haast.es


  LOGO / NAMING / CLAÏM

 


WEB CORPORATIVA




PÁGINA PRENSA LA VANGUARDIA









12 de jul. 2011

Tomas Domingo

CONCEPTO CREATIVO, LOGO, IMAGEN CORPORATIVA, DECORACIÓN TIENDAS...
     · Imagen Corporativa
     · Campaña de Creatividad y Concepto Creativo de cada temporada
     · Rotulación, decoración y señalética de las tiendas
     · Rotulación del vehículo de empresa
     · Campañas de Banners, emailings...

Tomas Domingo, the Bike House
Una de las las tiendas más antiguas de Barcelona con un Stock de más de 1.000 bicis de todas las categorías. Profesionalidad y asesoramiento garantizados.

Además organizan salidas y carreras en grupo. ¡No te lo pierdas!
Más Información: http://www.tomasdomingo.com


ROTULACIÓN Y DECORACIÓN INTERIOR Y EXTERIOR TIENDA





PRENSAS EN REVISTAS ESPECIALIZADAS
CONCEPTO CREATIVO: "TOMAS DOMINGO TE SIENTA BIEN"




PRENSAS EN REVISTAS ESPECIALIZADAS
CONCEPTO CREATIVO: "TOMAS DOMINGO TE SIENTA BIEN"





PRENSAS EN REVISTAS ESPECIALIZADAS
CONCEPTO CREATIVO: "TENEMOS UNA BICI PARA CADA... UNO"



PRENSAS EN REVISTAS ESPECIALIZADAS
CONCEPTO CREATIVO: "TENEMOS UNA BICI PARA CADA... UNO"